Přímý měnič kmitočtu pro trakční pohony : komutace 1f maticového měniče v neurčitých stavech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F15%3A43925615" target="_blank" >RIV/49777513:23220/15:43925615 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přímý měnič kmitočtu pro trakční pohony : komutace 1f maticového měniče v neurčitých stavech
Popis výsledku v původním jazyce
Přímý měnič kmitočtu (jednofázový vysokonapěťový maticový měnič MC) je využit jako vstupní měnič mezi střídavou trolej a středofrekvenční transformátor. Jeho uplatnění umožňuje snížení hmotnosti trakčního vozidla díky nahrazení klasického trakčního transformátoru transformátorem.
Název v anglickém jazyce
Direct frequency converter for traction drives - 1f commutation matrix converter indefinite states
Popis výsledku anglicky
This paper direct frequency converter (single-phase high-voltage matrix converter MC) is used as an input converter between the AC trolley and middle transformer. Its application allows to reduce the weight of vehicle traction due to the substitution ofconventional traction transformers.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů