Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Social Pedagogy in the Slovak Republic in Theory and Practice - Genesis and Present State

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23320%2F10%3A00504268" target="_blank" >RIV/49777513:23320/10:00504268 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Social Pedagogy in the Slovak Republic in Theory and Practice - Genesis and Present State

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The history of social pedagogy in the Slovak Republic is much shorter compared to European social pedagogy. It started to develop only in the 1970s. The paper deals with the development of social pedagogy in the Slovak Republic from its beginning up to the present. Its most important representatives and their work, problematic orientation, the institutionalised representation of educators of social pedagogues as well as legislation with respect to social pedagogues in practice.

  • Název v anglickém jazyce

    Social Pedagogy in the Slovak Republic in Theory and Practice - Genesis and Present State

  • Popis výsledku anglicky

    The history of social pedagogy in the Slovak Republic is much shorter compared to European social pedagogy. It started to develop only in the 1970s. The paper deals with the development of social pedagogy in the Slovak Republic from its beginning up to the present. Its most important representatives and their work, problematic orientation, the institutionalised representation of educators of social pedagogues as well as legislation with respect to social pedagogues in practice.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    The New Educational Review

  • ISSN

    1732-6729

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    22

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3-4

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus