Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociální pedagogové v českých školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73620485" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73620485 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://soced.cz/wp-content/uploads/2023/11/SocEd_November_2023.pdf" target="_blank" >https://soced.cz/wp-content/uploads/2023/11/SocEd_November_2023.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociální pedagogové v českých školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výzkumná zpráva se zaměřuje na pozici sociálního pedagoga ve škole v České republice. Hlavním cílem bylo prostřednictvím kvantitativního výzkumu identifikovat činnosti, které ve školách působící sociální pedagogové ve školním prostředí vykonávají. Dále se výzkum zaměřil na dobu působení na pozici sociálního pedagoga ve škole, její financování, specifikaci škol, na kterých sociální pedagogové působí a další stěžejní oblasti tak, aby možné co nejlépe zmapovat tuto pozici v kontextu odborné podpory vybraných cílových skupin v českém edukačním systému. Výzkum s názvem Sociální pedagogové v českých školách byl realizován ve spolupráci Asociace sociálních pedagogů a pracovníků Ústavu pedagogiky a sociálních studií Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci.

  • Název v anglickém jazyce

    Social pedagogues in Czech schools

  • Popis výsledku anglicky

    The research report focuses on the position of a social pedagogue in a school in the Czech Republic. The main goal was to identify, through quantitative research, the activities that social pedagogues perform in the school environment. Furthermore, the research focused on the duration of the position of social pedagogue in the school, its financing, the specification of schools where social pedagogues work and other key areas in order to map this position as best as possible in the context of professional support for selected target groups in the Czech education system. The research entitled Social pedagogues in Czech schools was carried out in cooperation with the Association of Social Pedagogues and the Institute of Pedagogy and Social Studies of the Faculty of Pedagogy of the Palacky University in Olomouc.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Sociální pedagogika

  • ISSN

    1805-8825

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    11

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    25

  • Strana od-do

    1-25

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus