Sociální pedagogové v českých školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73620485" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73620485 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://soced.cz/wp-content/uploads/2023/11/SocEd_November_2023.pdf" target="_blank" >https://soced.cz/wp-content/uploads/2023/11/SocEd_November_2023.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sociální pedagogové v českých školách
Popis výsledku v původním jazyce
Výzkumná zpráva se zaměřuje na pozici sociálního pedagoga ve škole v České republice. Hlavním cílem bylo prostřednictvím kvantitativního výzkumu identifikovat činnosti, které ve školách působící sociální pedagogové ve školním prostředí vykonávají. Dále se výzkum zaměřil na dobu působení na pozici sociálního pedagoga ve škole, její financování, specifikaci škol, na kterých sociální pedagogové působí a další stěžejní oblasti tak, aby možné co nejlépe zmapovat tuto pozici v kontextu odborné podpory vybraných cílových skupin v českém edukačním systému. Výzkum s názvem Sociální pedagogové v českých školách byl realizován ve spolupráci Asociace sociálních pedagogů a pracovníků Ústavu pedagogiky a sociálních studií Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci.
Název v anglickém jazyce
Social pedagogues in Czech schools
Popis výsledku anglicky
The research report focuses on the position of a social pedagogue in a school in the Czech Republic. The main goal was to identify, through quantitative research, the activities that social pedagogues perform in the school environment. Furthermore, the research focused on the duration of the position of social pedagogue in the school, its financing, the specification of schools where social pedagogues work and other key areas in order to map this position as best as possible in the context of professional support for selected target groups in the Czech education system. The research entitled Social pedagogues in Czech schools was carried out in cooperation with the Association of Social Pedagogues and the Institute of Pedagogy and Social Studies of the Faculty of Pedagogy of the Palacky University in Olomouc.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Sociální pedagogika
ISSN
1805-8825
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
25
Strana od-do
1-25
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—