Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

IT ve výuce literatury anglicky mluvících zemí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F12%3A43918070" target="_blank" >RIV/49777513:23330/12:43918070 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    IT ve výuce literatury anglicky mluvících zemí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Moderní doba vyžaduje moderní přístupy k výuce, a tedy i stále častější zapojení informačních technologií (IT) do výuky napříč všemi obory i úrovněmi. Oblast literatury anglicky mluvících zemí tak není v tomto případě žádnou výjimkou. První část článku nejprve krátce vymezuje pojem "anglicky mluvící země", protože pochopení tohoto sousloví hraje klíčovou roli při sestavování učebních materiálů pro kurzy s literární tématikou spojenou s těmito zeměmi. Následuje stručné seznámení s některými z vybraných možností využití IT ve výuce literatury anglicky mluvících zemí, jako jsou e-learning, webQuesty, webináře, atd. Krátké charakteristiky jednotlivých možností využití IT jsou vždy doplněny o několik názorných příkladů z praxe.

  • Název v anglickém jazyce

    IT in Teaching of Literature of English Speaking Countries

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with modern methods used in teaching of literature of the English speaking countries. The main attention is paid to the way modern technologies, especially the information ones, are used in this specific field. The first part of the article is dedicated to the meaning of the phrase "English speaking countries", since it is important to understand the term when preparing materials for students. Further, there are mentioned specific ways and examples of how to use information technologies in literary classes. For instance, the author presents e-learning, webQuests and webinars. In the final part of the article, author gives several practical examples of using IT in teaching of literature of English speaking countries.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Komunikace v jazykové a kulturní rozmanitosti

  • ISBN

    978-80-261-0187-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    178-184

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Fakulta filozofická, Plzeň

  • Datum konání akce

    6. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku