Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výuka cizího jazyka pro specifické účely

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F14%3A43922945" target="_blank" >RIV/49777513:23330/14:43922945 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výuka cizího jazyka pro specifické účely

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V souvislosti s potřebou cizojazyčné odborné komunikace lze konstatovat, že tato potřeba vždy zaujímala a zaujímá i nadále velmi důležité místo v kontextu jazykového vzdělávání. Potřeba odborné jazykové přípravy se netýká pouze dospělých osob, které jsousoučástí pracovního trhu, ale je výzvou již pro oblast sekundárního a terciálního vzdělávání, které pro trh práce předem vybavuje své budoucí absolventy. Cíle a principy výuky cizích jazyků v rámci českého školství jsou obecně definovány v souladu s požadavky cizojazyčného vzdělávání, které pro země Evropské unie formuluje Společný evropský referenční rámec. Ten vedle potřeby všeobecného jazykového vzdělávání klade velký důraz také na potřebu výuky odborného jazyka. Vyplývá z něj, že vyšší kvality jazykového vzdělávání (všeobecného či odborného) bude dosaženo pouze zapojením takových vzdělávacích programů, které budou plně odpovídat požadavkům a potřebám evropské společnosti. Studenti středních a vysokých škol by tak měli být podle toh

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching a foreign language for specific purposes

  • Popis výsledku anglicky

    In connection with the need for foreign professional communication can be stated that this need has always taken and continues occupies a very important place in the context of language learning. The need for professional language training is not only adults who are part of the labor market, but the challenge is no longer in the field of secondary and tertiary education for the labor market in advance equips its future graduates. Objectives and principles of teaching foreign languages in the Czech education system are generally defined in accordance with the requirements of foreign language education for countries in the European Union formulates the Common European Framework of Reference. The next general language needs education puts great emphasis on the need for teaching technical language. It shows that the higher the quality of language education (general or vocational) will only be achieved by involving such educational programs that will fully meet the requirements and needs of

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů