Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Comprehensive Language Learning as a Part of Specialized Education in Social Area

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F19%3A63523370" target="_blank" >RIV/70883521:28150/19:63523370 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Systematické jazykové vzdělávánie ako súčasť vzdelávania v sociálnej oblasti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ovládanie cudzích jazykov je bežnou požiadavkou pri hľadaní uplatnenia absolventov, a tiež je neoddeliteľnou súčasťou platných európskych dokumentov pre oblasť vzdelávania. Cudzie jazyky by mali byť súčasťou prípravy študentov počas vysokoškolského štúdia, viažucich sa na ich odbornosť a budúce povolanie, reflektujúc však potreby súčasného európskeho trhu práce. Skutkový stav o implementácii jazykového vzdelávania sme overovali na vzorke študentov končiacich ročníkov a absolventov študijného programu Sociálne služby a poradenstvo, ako nového progresívneho študijného programu v prostredí slovenského vysokého školstva. Respondenti potvrdili potrebu komplexného jazykového vzdelávania, ako súčasti systému celoživotného vzdelávania a prípravy pracovníkov pre sociálnu oblasť a pomáhajúce profesie.

  • Název v anglickém jazyce

    Comprehensive Language Learning as a Part of Specialized Education in Social Area

  • Popis výsledku anglicky

    Foreign language command is common requirement when graduates look for their job; nevertheless they are an inseparable part of valid European documents in the field of education. Languages should be the part of students´ education during university studies, aimed at their expertise, future profession, and reflecting the needs of the current European labour market. The factual situation regarding the implementation of language education was verified on the sample of future graduates and graduates of the new progressive study program Social Services and Counselling, implemented in the Slovak higher education environment. Respondents confirmed the need for comprehensive language learning as a part of a lifelong learning process for professional at social work and helping professions.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50902 - Social sciences, interdisciplinary

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové směry, trendy a inovace v sociální práci

  • ISBN

    978-80-7435-745-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    "162 "- 168

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    21. 9. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku