Comprehensive Language Learning as a Part of Specialized Education in Social Area
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F19%3A63523370" target="_blank" >RIV/70883521:28150/19:63523370 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Systematické jazykové vzdělávánie ako súčasť vzdelávania v sociálnej oblasti
Popis výsledku v původním jazyce
Ovládanie cudzích jazykov je bežnou požiadavkou pri hľadaní uplatnenia absolventov, a tiež je neoddeliteľnou súčasťou platných európskych dokumentov pre oblasť vzdelávania. Cudzie jazyky by mali byť súčasťou prípravy študentov počas vysokoškolského štúdia, viažucich sa na ich odbornosť a budúce povolanie, reflektujúc však potreby súčasného európskeho trhu práce. Skutkový stav o implementácii jazykového vzdelávania sme overovali na vzorke študentov končiacich ročníkov a absolventov študijného programu Sociálne služby a poradenstvo, ako nového progresívneho študijného programu v prostredí slovenského vysokého školstva. Respondenti potvrdili potrebu komplexného jazykového vzdelávania, ako súčasti systému celoživotného vzdelávania a prípravy pracovníkov pre sociálnu oblasť a pomáhajúce profesie.
Název v anglickém jazyce
Comprehensive Language Learning as a Part of Specialized Education in Social Area
Popis výsledku anglicky
Foreign language command is common requirement when graduates look for their job; nevertheless they are an inseparable part of valid European documents in the field of education. Languages should be the part of students´ education during university studies, aimed at their expertise, future profession, and reflecting the needs of the current European labour market. The factual situation regarding the implementation of language education was verified on the sample of future graduates and graduates of the new progressive study program Social Services and Counselling, implemented in the Slovak higher education environment. Respondents confirmed the need for comprehensive language learning as a part of a lifelong learning process for professional at social work and helping professions.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50902 - Social sciences, interdisciplinary
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové směry, trendy a inovace v sociální práci
ISBN
978-80-7435-745-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
"162 "- 168
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
21. 9. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—