Manuál exportéra: Jak analyzovat zahraniční trhy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F14%3A43924546" target="_blank" >RIV/49777513:23330/14:43924546 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Manuál exportéra: Jak analyzovat zahraniční trhy
Popis výsledku v původním jazyce
Analytická pubikace nabízí široce aplikovatelný rámec umožňující vybudovat tržní zpravodajství. Kniha ukazuje, jan analyzovat vnější prostředí firmy, které působí na všechny účastníky trhu. Záměrem publikace je nabídnout odborného průvodce analýzou zahraničního trhu a vytvořit algoritmus aplikovatelný jakýmkoli aktérem při expanzi na zahraniční trh.
Název v anglickém jazyce
Manual of exporter: How to Analyse the Foreign Markets
Popis výsledku anglicky
The objective of this book is to demonstrate that market intelligence can bring significant benefits to all businesses, whatever their activities or objectives, and show how to do the market intelligence. The book also contains examples of market intelligence. The book also contains examples of market intelligence studies and recommendations how to do in on its own.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AD - Politologie a politické vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7380-539-5
Počet stran knihy
167
Název nakladatele
Vydavatelství a nakladatelství Aleš čeněk, s.r.o.
Místo vydání
Plzeň
Kód UT WoS knihy
—