Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

FACILITATE THE COMPREHENSION OF THE FRENCH ACADEMIC TEXT THROUGH UNDERSTANDING THE BASICS OF FRENCH LEXICOLOGY

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F15%3A43926163" target="_blank" >RIV/49777513:23330/15:43926163 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.pegasjournal.eu/issues.html" target="_blank" >http://www.pegasjournal.eu/issues.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    francouzština

  • Název v původním jazyce

    FACILITER LA COMPREHENSION ECRITE DES TEXTES EN FRANÇAIS DE SPECIALITE PAR LA CONNAISSANCE PREALABLE DES ELEMENTS DE BASE DE LA LEXICOLOGIE FRANÇAISE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    L'objectif principal de la communication est de relever les sujets de la lexicologie française dont la connaissance préalable faciliterait la compréhension écrite des étudiants des universités tch?ques apprenant le français comme la deuxi?me langue étrang?re. La partie théorique présente les différentes approches didactiques de la compréhension écrite. Elle est suivie par la partie pratique qui propose des activités didactiques concr?tes pour un cours de français de spécialité.

  • Název v anglickém jazyce

    FACILITATE THE COMPREHENSION OF THE FRENCH ACADEMIC TEXT THROUGH UNDERSTANDING THE BASICS OF FRENCH LEXICOLOGY

  • Popis výsledku anglicky

    Abstract: The aim of our study is to address the issue of professional reading and comprehension scholarly French text. We ask ourselves, both through knowledge of basic lexicological phenomena and problems enable students of French focus of professionalskill of reading scholarly French texts. The study deals with reading comprehension skills. Different types of reading and definition of skills according to the Common European Framework of Reference are introduced. Attention is paid to three main approaches: the overall comprehension the text, understanding the part of the text and comprehension one sentence. The last part presents the phenomena of lexicology French, whose knowledge can facilitate reading and comprehension the scholarly French text.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Slavonic Pedagogical Studies Journal

  • ISSN

    1339-9055

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2015

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    181-189

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus