Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reorientation paths of university level philological programs for the current needs of Czech/European citizens

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F18%3A43951818" target="_blank" >RIV/49777513:23330/18:43951818 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://gerflint.fr/Base/Europe13/fenclova.pdf" target="_blank" >http://gerflint.fr/Base/Europe13/fenclova.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    francouzština

  • Název v původním jazyce

    Pistes de réorientation des programmes universitaires de français pour les besoins actuels des citoyens tchèques/européens

  • Popis výsledku v původním jazyce

    L’article présente les résultats de la recherche menée sur les programmes des études philologiques de français réalisés par les facultés des lettres et de pédagogie en République tchèqu e et en Slovaquie. L’objectif est de constater si ces programmes prêtent attention à la spécificité du français de spécialité et s’ils tiennent compte de l’employabilité plus large de leurs diplômés. L’article pose aussi la question de savoir si les futurs enseignats de français tchèques et slovaques sont mis en courant de la spécificité de la didactique de la langue sur objectifs spécifiques propice à l’application dans les écoles secondaires de spécialité et dans le milieu professionnel

  • Název v anglickém jazyce

    Reorientation paths of university level philological programs for the current needs of Czech/European citizens

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents the results of the review of philological programs of study offered by philosophical and pedagogical faculties in the Czech Republic and Slovakia. The objective of the review was to determine whether the latter programs are paying attention to the specificity of professional French and thus provide broader career opportunities for their graduates. The article further examines whether future Czech and Slovak teachers are being acquainted in the course of their studies with the specificity of language didactics for specific purposes, suitable for work with the students of professional secondary schools as well as in professional environments.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60201 - General language studies

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Synergies Europe

  • ISSN

    1951-6088

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    13

  • Stát vydavatele periodika

    FR - Francouzská republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    15-25

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85059877648