Efektivní marketing pro neziskové organizace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F20%3A43960341" target="_blank" >RIV/49777513:23330/20:43960341 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/49777513:23510/20:43960341
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Efektivní marketing pro neziskové organizace
Popis výsledku v původním jazyce
Cílová skupina neziskové organizace poskytující sociální služby se seznámila s výsledky realizovaných 50 marketingových auditů u NNO poskytujících sociální sužby a s metodikou marketingu, která by se měla stát jejich nástrojem konkurenceschopnosti a udržitelnosti pro období po roce 2020 a dále. Metodiku i dotazník měly přihlášené organizace dopředu k dispozici a sdělovaly tvůrcům zpětnou vazbu s jejich pilotní aplikací. Celkem se v rámci projektu uskutečnily 4 workshopy s cílovou skupinou.
Název v anglickém jazyce
Effective marketing for NGOs
Popis výsledku anglicky
The target group of non-profit social service providers became acquainted with the results of the 50 marketing audits conducted at social service NGOs and with the marketing methodology, which should become a tool for increasing their competitiveness and sustainability for the period after 2020. The methodology and the questionnaire were available to the participating organizations ahead of time, allowing them to give the authors feedback on their pilot application. A total of four workshops with the target group were held as part of this project.
Klasifikace
Druh
W - Uspořádání workshopu
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TL02000055" target="_blank" >TL02000055: Efektivní marketing jako nástroj konkurenceschopnosti a udržitelného rozvoje neziskových organizací poskytujících sociální služby</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
online MS Teams
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
15
Počet zahraničních účastníků
—
Typ akce podle státní přísl. účastníků
CST - Celostátní akce