Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Efektivní marketing pro neziskové organizace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F20%3A43960330" target="_blank" >RIV/49777513:23510/20:43960330 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Efektivní marketing pro neziskové organizace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílová skupina neziskové organizace poskytující sociální služby se seznámila s výsledky realizovaných 50 marketingových auditů u NNO poskytujících sociální sužby a s metodikou marketingu, která by se měla stát jejich nástrojem konkurenceschopnosti a udržitelnosti pro období po roce 2020 a dále. Metodiku i dotazník měly přihlášené organizace dopředu k dispozici a sdělovaly tvůrcům zpětnou vazbu s jejich pilotní aplikací. Celkem se v rámci projektu uskutečnily 4 workshopy s cílovou skupinou.

  • Název v anglickém jazyce

    Effective marketing for NGOs

  • Popis výsledku anglicky

    The target group of non-profit social service providers became acquainted with the results of the 50 marketing audits conducted at social service NGOs and with the marketing methodology, which should become a tool for increasing their competitiveness and sustainability for the period after 2020. The methodology and the questionnaire were available to the participating organizations ahead of time, allowing them to give the authors feedback on their pilot application. A total of four workshops with the target group were held as part of this project.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL02000055" target="_blank" >TL02000055: Efektivní marketing jako nástroj konkurenceschopnosti a udržitelného rozvoje neziskových organizací poskytujících sociální služby</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    online MS Teams

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    15

  • Počet zahraničních účastníků

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce