Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

World Englishes, English as a lingua franca, and literature

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F21%3A43961505" target="_blank" >RIV/49777513:23330/21:43961505 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.routledge.com/Anglophone-Literature-in-Second-Language-Teacher-Education-Curriculum-Innovation/Quinn-Kleckova/p/book/9780367256524" target="_blank" >https://www.routledge.com/Anglophone-Literature-in-Second-Language-Teacher-Education-Curriculum-Innovation/Quinn-Kleckova/p/book/9780367256524</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.4324/9780429288869" target="_blank" >10.4324/9780429288869</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    World Englishes, English as a lingua franca, and literature

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This chapter reviews the existing research into literary creativity in global/World Englishes and focuses on the implications of such developments for the selection of works in SLTE / language-teacher training programs. A broader definition of the English canon is proposed which would also include literary works marked by multilingualisms, transculturalism, thus mirroring the current major usage of English, i.e. as a lingua franca.

  • Název v anglickém jazyce

    World Englishes, English as a lingua franca, and literature

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter reviews the existing research into literary creativity in global/World Englishes and focuses on the implications of such developments for the selection of works in SLTE / language-teacher training programs. A broader definition of the English canon is proposed which would also include literary works marked by multilingualisms, transculturalism, thus mirroring the current major usage of English, i.e. as a lingua franca.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60203 - Linguistics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Anglophone literature in second-language teacher education : curriculum innovation through intercultural communication

  • ISBN

    978-0-367-25652-4

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    162-174

  • Počet stran knihy

    218

  • Název nakladatele

    Routledge

  • Místo vydání

    Londýn

  • Kód UT WoS kapitoly