Analýza kritických míst institucionálních postupů v oblasti sociálního bezpečí na veřejných vysokých školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F23%3A43971095" target="_blank" >RIV/49777513:23330/23:43971095 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza kritických míst institucionálních postupů v oblasti sociálního bezpečí na veřejných vysokých školách
Popis výsledku v původním jazyce
Výzkumná zpráva představuje výsledky kvalitativního výzkumu na téma sociálního bezpečí na veřejných vysokých školách v České republice s důrazem na sexuální a genderově motivované obtěžování. Výzkum byl realizován na základě polostrukturovaných rozhovorů s institucionálními aktéry vstupujícími do problematiky a studentstvem, které má osobní zkušenosti s různými projevy sociálního nebezpečí. Výsledky výzkumu jsou strukturovány koncepčním modelem tzv. 7P, který zahrnuje politiky, prevalenci, pomoc, postih, poskytování služeb, prevenci a partnerství. V každé z těchto oblastí jsou identifikovány kritické body současného stavu v oblasti sociálního bezpečí na vysokých školách.
Název v anglickém jazyce
An analysis of critical points of institutional practices in the field of social safety in universities.
Popis výsledku anglicky
The research report presents the results of a qualitative research on social safety in public universities in the Czech Republic with an emphasis on sexual and gender-based harassment. The research was based on semi-structured interviews with institutional actors involved in the issue and students who have personal experience with various forms of social unsafety. The research findings are structured by a conceptual model called the 7Ps, which includes policies, prevalence, assistance, sanctions, provision of services, prevention and partnerships. Within each of these areas, critical points of the current state of social safety in institutions of higher education are identified.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
—
OECD FORD obor
50404 - Anthropology, ethnology
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
100
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Verze
—