Problematika pedagogické praxe
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F06%3A00000047" target="_blank" >RIV/49777513:23420/06:00000047 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Problematika pedagogické praxe
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá systémem pedagogické praxe studentů učitelských studijních programů. Analyzuje problematiku všech druhů pedagogické praxe vzhledem k novým podmínkám školské soustavy - zavádění školních vzdělávacích programů a dvoustupňového studia učitelství.
Název v anglickém jazyce
Problems of Teaching Practise
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the teaching practice system and its place in teacher training. It analyses all kinds of teaching practice with regard to the new educational system, i.e. the new educational programmes and the introduction of two stages (Bachelor and Master) into teacher training.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania
ISBN
80-8083-326-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
185-189
Název nakladatele
Univerzita Mateja Bela
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
Veľká Lomnica
Datum konání akce
1. 1. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—