Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluace pedagogické praxe v pregraduální přípravě učitelů středních odborných škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F12%3A00191768" target="_blank" >RIV/62156489:43670/12:00191768 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Evaluace pedagogické praxe v pregraduální přípravě učitelů středních odborných škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zvyšování kvality vzdělávání učitelů závisí nejenom na teoreticky zaměřené oborové, pedagogicko-psychologické a didaktické přípravě, ale zejména na zkušenostech, které mohou studenti učitelství získat na pedagogické praxi. Empirická studie je proto zaměřena na reflexi individuální řízené pedagogické praxe studenty učitelství na Institutu celoživotního vzdělávání Mendelovy univerzity v Brně a hodnocení jejich obtíží vedoucími pedagogické praxe. Na základě zjištěných poznatků jsou diskutovány možnosti inovace v pregraduálním vzdělávání učitelů středních škol.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of practical teaching training in pregradual technical secondary school teacher preparation

  • Popis výsledku anglicky

    Increasing the quality of the education of teachers is dependent not only on theoretically disciplinary, educational-psychological and didactic training, but primarily on the experience that students of the teaching profession can acquire in practical teaching practice. The empirical study thus focuses on the reflection of individual directed practical teaching training by teaching profession students at the Institute of Lifelong Learning of Mendel University in Brno and the assessment of their difficulties by heads of practical teaching training. The options for innovation in pre-graduate education of secondary school teachers are discussed on the basis of the ascertained findings.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Celoživotní vzdělávání v podmínkách EU

  • ISBN

    978-80-210-5872-9

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    65-72

  • Počet stran knihy

    278

  • Název nakladatele

    Pro Mendelovu univerzitu v Brně vydalo Nakladatelství Masarykovy univerzity

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly