Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Český jazyk a literatura

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F07%3A00504656" target="_blank" >RIV/49777513:23420/07:00504656 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Český jazyk a literatura

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autoři podrobují analyze Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání, vzdělávací oblast Jazyk a jazyková komunikace. Zaměřují pozornost na očekávané výstupy v jednotlivých složkách předmětu český jazyk a literatura, tj. v jazykové výchově, komunikační a slohové výchově a v literární výchově, zdůrazňují však, že ve výuce se vzdělávací obsah jednotlivých složek vzájemně prolíná. Ve druhé části článku je navrženo 6 kroků k vytvoření kvalitní přípravy na vyučovací hodinu literární výchovy. Každý z autorů uvádí přípravu jedné vyučovací hodiny, založené na jeho vlastní výukové zkušenosti. Příprava na vyučovací hodinu jazykové složky předmětu využívá práci žáků i učitele s interaktivní tabulí Smart Board. Text je doplněn obrazy tabulí vytvořených v aplikaci Smart Notebook. Poslední část článku přináší formulář hospitačního záznamu náslechové hodiny a seznamuje s hledisky rozboru vyučovací hodiny.

  • Název v anglickém jazyce

    Czech Language and Literature

  • Popis výsledku anglicky

    The authors analyze The Framework Education Programme for Elementary Education, especially the educational area Language and Language Communication. They describe the specific purposes for each of the three parts of the educational field Czech Language and Literature: Language, Communication and Composition and Literature. Nevertheless, the author stress the fact that the educational content of the individual parts is interconnected in the instruction. The second part of the article deals with 6 steps to developing a quality lesson plan. Each author brings a model lesson plan based on his/her own teaching experience. The lesson plan for teaching language utilizes Interactive Whiteboard Smart Board as a technology resource. The text is accompanied by Smart Notebook Software screenshots. In the last part of the article, the authors focus on Summary lesson analysis form. They bring a list of criteria for the Summary Lesson Analysis.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Pedagogická praxe

  • ISBN

    978-80-7043-590-8

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    152

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Kód UT WoS kapitoly