Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Suverenita a svrchovanost jednotlivých spolkových zemí Německa v oblasti školství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F09%3A43896872" target="_blank" >RIV/49777513:23420/09:43896872 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Suverenita a svrchovanost jednotlivých spolkových zemí Německa v oblasti školství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola v knize pojednává o soudobém stavu pedagogiky umění a systému uměleckého vzdělávání v Německu. Autorka se věnuje deskripcí německého systému uměleckého vzdělávání, konkrétně pak otázkám: suverenity a svrchovanosti jednotlivých spolkových zemí Německa, vzdělávacímu standardu, pojetí žákovských kompetencí, na příkladu Rámcového vzdělávacího plánu sekundárního stupně I spolkové země Berlín pro předmět Výtvarné umění na škole hlavní, reální, obecné a gymnáziu zachycuje vzdělávací cíle a obsahy tohoto kurikulárního dokumentu. V závěru kapitoly pak je provedena komparace základních pojmů učebních plánů výtvarného oboru spolkových zemí Berlín, Bavorsko a Sasko.

  • Název v anglickém jazyce

    Sovereignty of individual German lands in the area of education

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter in the book deals about current state of art pedagogy and art educational system in Germany. The author devotes herself to describing the German system of art education, specifically the questions of: sovereignty of individual German lands, educational standard, comprehension of students` competencies, on the example of Educational Framework Plan of Secondary Level I of German land Berlin identifies educational goals and contents of this curricular document. Finally at the end of the chaptercomparison of basic art educational terms of curricular documents of German lands: Berlin, Bavarian, Saxony is realized.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Výtvarná výchova v systéme všeobecného vzdelávania

  • ISBN

    978-80-970214-1-2

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

    142-163

  • Počet stran knihy

    313

  • Název nakladatele

    Linwe/Kraft

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Kód UT WoS kapitoly