Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pojetí žákovských kompetencí v soudobých kurikulárních dokumentech SRN - Specifické žákovské kompetence předmětu "umění" v učebních plánech pro gymnázia spolkových republik: Bavorsko, Berlín a Sasko

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F07%3A43896869" target="_blank" >RIV/49777513:23420/07:43896869 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pojetí žákovských kompetencí v soudobých kurikulárních dokumentech SRN - Specifické žákovské kompetence předmětu "umění" v učebních plánech pro gymnázia spolkových republik: Bavorsko, Berlín a Sasko

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se věnuje vymezení nových cílů edukace - zaměření na dosahování žákovských kompetencí a jejich zakotvení v soudobých německých kurikulárních dokumentech. Mapuje výsledky současných oborových diskuzí na toto téma. Zabývá se pojetím specifickýchoborových kompetencí v učebních plánech několika spolkových zemí, za účelem přiblížení komplikované situace kolem tvorby vzdělávacího standardu pro předmět "Umění", který bude společný veškerým spolkovým zemím Německa.

  • Název v anglickém jazyce

    Comprehension of pupils' competencies in current curricular documents of Germany - Specific pupils' competencies of subject Art in the teaching plans for Gymnasiums in Bavaria, Berlin and Saxony

  • Popis výsledku anglicky

    The article devotes itself to limiting new educational goals - the focus is on reaching pupils` competencies and its anchoring in current German curricular documents. It brings the results of current field discussions on this topic. It deals with comprehension of specific field competencies in the educational plans of some German lands, for the purpose of approaching the complicated situation dealing with the making of art subject educational standard, which will be common for all lands in Germany.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Aktuální otázky zprostředkování umění

  • ISBN

    978-80-210-4371-8

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    103-107

  • Počet stran knihy

    107

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly