Pojetí žákovských kompetencí v soudobých kurikulárních dokumentech SRN - Specifické žákovské kompetence předmětu "umění" v učebních plánech pro gymnázia spolkových republik: Bavorsko, Berlín a Sasko
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F07%3A43896869" target="_blank" >RIV/49777513:23420/07:43896869 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pojetí žákovských kompetencí v soudobých kurikulárních dokumentech SRN - Specifické žákovské kompetence předmětu "umění" v učebních plánech pro gymnázia spolkových republik: Bavorsko, Berlín a Sasko
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se věnuje vymezení nových cílů edukace - zaměření na dosahování žákovských kompetencí a jejich zakotvení v soudobých německých kurikulárních dokumentech. Mapuje výsledky současných oborových diskuzí na toto téma. Zabývá se pojetím specifickýchoborových kompetencí v učebních plánech několika spolkových zemí, za účelem přiblížení komplikované situace kolem tvorby vzdělávacího standardu pro předmět "Umění", který bude společný veškerým spolkovým zemím Německa.
Název v anglickém jazyce
Comprehension of pupils' competencies in current curricular documents of Germany - Specific pupils' competencies of subject Art in the teaching plans for Gymnasiums in Bavaria, Berlin and Saxony
Popis výsledku anglicky
The article devotes itself to limiting new educational goals - the focus is on reaching pupils` competencies and its anchoring in current German curricular documents. It brings the results of current field discussions on this topic. It deals with comprehension of specific field competencies in the educational plans of some German lands, for the purpose of approaching the complicated situation dealing with the making of art subject educational standard, which will be common for all lands in Germany.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Aktuální otázky zprostředkování umění
ISBN
978-80-210-4371-8
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
103-107
Počet stran knihy
107
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—