Art education contribution in the area of general education. Defining the sectional field competencies of the subject art and it's part on creating key competencies based on the Czech-German comparative research
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F12%3A43919948" target="_blank" >RIV/49777513:23420/12:43919948 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Art education contribution in the area of general education. Defining the sectional field competencies of the subject art and it's part on creating key competencies based on the Czech-German comparative research
Popis výsledku v původním jazyce
The contribution is derived from the realized Czech/German research of education at gymnasiums in the field of art. In the first place it devotes itself to the instruments of differently defined goals and contents of field education in both countries, being necessary to find for the purpose of comparison. It deals about categories of sectional field competencies. The contents of the contribution is limiting the share within the research framework of defined sectional field competencies for general education, too.
Název v anglickém jazyce
Art education contribution in the area of general education. Defining the sectional field competencies of the subject art and it's part on creating key competencies based on the Czech-German comparative research
Popis výsledku anglicky
The contribution is derived from the realized Czech/German research of education at gymnasiums in the field of art. In the first place it devotes itself to the instruments of differently defined goals and contents of field education in both countries, being necessary to find for the purpose of comparison. It deals about categories of sectional field competencies. The contents of the contribution is limiting the share within the research framework of defined sectional field competencies for general education, too.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Current Trends in Educational Science and Practice I.
ISBN
978-80-558-0176-6
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
144-152
Počet stran knihy
173
Název nakladatele
Univerzita Konštantína Filozofa
Místo vydání
Nitra
Kód UT WoS kapitoly
—