Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Art education contribution in the area of general education. Defining the sectional field competencies of the subject art and it's part on creating key competencies based on the Czech-German comparative research

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F12%3A43919948" target="_blank" >RIV/49777513:23420/12:43919948 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Art education contribution in the area of general education. Defining the sectional field competencies of the subject art and it's part on creating key competencies based on the Czech-German comparative research

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The contribution is derived from the realized Czech/German research of education at gymnasiums in the field of art. In the first place it devotes itself to the instruments of differently defined goals and contents of field education in both countries, being necessary to find for the purpose of comparison. It deals about categories of sectional field competencies. The contents of the contribution is limiting the share within the research framework of defined sectional field competencies for general education, too.

  • Název v anglickém jazyce

    Art education contribution in the area of general education. Defining the sectional field competencies of the subject art and it's part on creating key competencies based on the Czech-German comparative research

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution is derived from the realized Czech/German research of education at gymnasiums in the field of art. In the first place it devotes itself to the instruments of differently defined goals and contents of field education in both countries, being necessary to find for the purpose of comparison. It deals about categories of sectional field competencies. The contents of the contribution is limiting the share within the research framework of defined sectional field competencies for general education, too.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Current Trends in Educational Science and Practice I.

  • ISBN

    978-80-558-0176-6

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    144-152

  • Počet stran knihy

    173

  • Název nakladatele

    Univerzita Konštantína Filozofa

  • Místo vydání

    Nitra

  • Kód UT WoS kapitoly