Interaktivní aktivity v prezentaci z hlediska typu a použití
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F09%3A43910152" target="_blank" >RIV/49777513:23420/09:43910152 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Interaktivní aktivity v prezentaci z hlediska typu a použití
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek navazuje na průzkum v oblasti interaktivních a multimediálních prezentací, realizovaný autorem na pracovišti didaktických a informačních technologií na Pedagogické fakultě v Plzni. Průzkum a následný rozbor autorských prací spolu s výsledky bylčástečně publikován prostřednictvím konference IGIP ? Strategie technického vzdělávání v reflexi doby 2009. Tento článek se zabývá některými vybranými aspekty zjištěných skutečností a předkládá je čtenáři uceleně a prostřednictvím nového pohledu. Rozšířená verze včetně doprovodných obrázků a dalších grafů je k dispozici na portálu CDMVT, vytvořeném za účelem podpory výuky didaktických a informačních technologií na FPE ZČU.
Název v anglickém jazyce
Interacive activities in the presenation in light of the type and using
Popis výsledku anglicky
The article continues research in the sphere of the interactive and multimedia presentations. It was realized on the workplace of didactic and information technologies at the Faculty of Education in Plzeň by the author of this article. The research and following analysis of the works together with results was partly publicized through the conference IGIP "The Strategy of Engineering Education in the Reflection of the Contemporary Era" 2009. This article deals with some aspects of the realized facts andbrings them compactly and in a new view. The elaborate version including the supporting pictures and graphs can be find on the portal CDMVT. It was made for support of teaching of didactic and multimedia technologies at FPE ZČU.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Trendy ve vzdělávání 2009
ISBN
978-80-7220-316-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
472-475
Název nakladatele
Votobia
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
25. 6. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000291093000108