Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Project-based learning alias learning for real life

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F10%3A00503753" target="_blank" >RIV/49777513:23420/10:00503753 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Project-based learning alias learning for real life

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article is divided into two main parts. The first part is devoted to popularizing discourse on various aspects incident in the context with projects and recalls the creation of projectbased learning. The second part focuses on the problems of understanding of the differences between the project-based learning, the problem-based learning, the integrated thematic instruction and describes some research methods of the project-based learning. Finally, the article shows reflection on the possibility of combining the project-based learning with blended learning.

  • Název v anglickém jazyce

    Project-based learning alias learning for real life

  • Popis výsledku anglicky

    The article is divided into two main parts. The first part is devoted to popularizing discourse on various aspects incident in the context with projects and recalls the creation of projectbased learning. The second part focuses on the problems of understanding of the differences between the project-based learning, the problem-based learning, the integrated thematic instruction and describes some research methods of the project-based learning. Finally, the article shows reflection on the possibility of combining the project-based learning with blended learning.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů