Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj klíčových kompetencí pomocí projektového vyučování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F12%3A43915242" target="_blank" >RIV/49777513:23420/12:43915242 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj klíčových kompetencí pomocí projektového vyučování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Úvodní část článku je věnována klíčovým kompetencím pro základní vzdělávání, které jsou jednou z hlavních částí probíhající kurikulární reformy u nás. Je zde nastíněno, proč je na ně kladen takový zřetel a jak jsou začleněny do školských systémů jiných evropských států. V další části je řešena problematika ověřování jejich skutečného rozvoje a je navrženo několik způsobů, jak by se k tomu dalo přistupovat. Obsahem poslední části je možnost rozvoje klíčových kompetencí na základních školách pomocí projektového vyučování a je popsán možný průběh výzkumu na toto téma.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of Key Competencies with the Aid of Project-based Learning

  • Popis výsledku anglicky

    The first part of the article is focused on key competencies for elementary education that are one of the main parts of our curricular educational reform. It is revealed why they are so important and how are they integrated into educational system of other European states. The next part is focused on a problem of verifying a development of those competencies. There are several ways that are devised and proposed by the author. The last part is consisted of possibilities of developing these competencies while using project-based learning at elementary schools.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů