Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výukové využití softwarových systémů pro techniku pojmového mapování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F10%3A00504466" target="_blank" >RIV/49777513:23420/10:00504466 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výukové využití softwarových systémů pro techniku pojmového mapování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie Výukové využití softwarových systémů pro techniku pojmového mapování si klade za cíl analyzovat nabídku a možnosti výukového využití softwarových systémů pro techniku mapování pojmů. Publikace představuje celkové možnosti a edukační přínos možností počítače a pojmových map vytvářených s jeho pomocí. Tyto systémy lze považovat za součást tzv. otevřených technologií, které podporují vlastní aktivitu a sebereflexi žáka a celkový rozvoj jeho metakognitivních aktivit. Autoři se na základě analýzyřady odborných studií a článků rozhodli popsat možnosti využití vybraných počítačových programů, které mohou být využity pro techniku mapování ve výuce. Využívání těchto programů (převážně bez nabídky předem vytvořené struktury učiva) k vlastním explorativním učebním činnostem a k usnadnění myšlenkových aktivit žáka je významná přednost, kterou by se všichni vzdělavatelé měli naučit používat ve prospěch žáka. Pro úplnost je třeba poznamenat, že velká řada těchto počítačových nástrojů je

  • Název v anglickém jazyce

    Educational use of software systems for concept mapping technique

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph Educational use of software systems for concept mapping technique as a theoretical analysis of educational aspects of the concept mapping software describes the possibilities and benefits of programs for the conceptual mapping technique. Because this educational theme has not been systematically researched and analyzed in the Czech Republic by present days, authors want to inform researchers, educators and all interested Czech public with a range of applications offered in the world, including software specialized in the instructional using. The systematic reviewing study offers an actual survey of a number of graphic organizers, concept mapping software packages and tools that can be used as learning devices for knowledge elicitation andvisual representation, for brainstorming, instructional research etc. There are described various commercial tools focused on management and organizational practice such as software MindManager, MindGenius Business, SmartDraw OpenMind Bu

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F06%2F1081" target="_blank" >GA406/06/1081: Teoretická východiska výukového využití programů pro mapování pojmů a jejich experimentální ověření v hypermediálním učebním prostředí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7043-631-8

  • Počet stran knihy

    97

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Kód UT WoS knihy