Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Některé aspekty použití hypermédií a programů pro pojmové mapování a tvorbu storyboardů k analýze a rekonstrukci audiovizuálního sdělení v mediální výchově

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F10%3A00504626" target="_blank" >RIV/49777513:23420/10:00504626 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Některé aspekty použití hypermédií a programů pro pojmové mapování a tvorbu storyboardů k analýze a rekonstrukci audiovizuálního sdělení v mediální výchově

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje koncept experimentálního výzkumu nového metodického postupu v mediální výchově. Popsaný experiment využívá hypermedia a počítačový program pro tvorbu pojmových map a storyboardu v procesech učení a vyučování o tvorbě audiovizuálníchkomunikátů. Komplexní analýza a dekonstrukce filmového sdělení bude zakončena procesem ?znovuvytvoření? filmu se stejnou tématikou, avšak v novém autorském pojetí a v elektronické formě storyboardu.

  • Název v anglickém jazyce

    Some aspects of applying hypermeida tools, concept mapping and storyboarding software to audiovisual message analysis and redesign in media education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is aimed at introducing research concept of a new methodology in media education. Described experimental process is focused on applying hypermedia tools, concept mapping and storyboarding software in learning and teaching about design of audiovisual messages. Integrated film message analysis and deconstruction will be finished by the process of "recreating" the film with the same topic, but in a new author proposal and in an electronic form of storyboard.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0945" target="_blank" >GA406/09/0945: Použití hypermédií a programů pro pojmové mapování a tvorbu storyboardů k analýze a rekonstrukci audiovizuálního sdělení v mediální výchově</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů