Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití audiovizuálního sdělení v mediální výchově

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F12%3A43924276" target="_blank" >RIV/49777513:23420/12:43924276 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití audiovizuálního sdělení v mediální výchově

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie "Využití audiovizuálního sdělení v mediální výchově" je přehledovou studií, která analyzuje jak současný vývoj filmové a audiovizuální výchovy, tak především metodický pohled na strukturu a vybrané přístupy k analýze a hodnocení filmu a audiovizuálního sdělení v mediální výchově. Poslední část publikace shrnuje použití grafických organizátorů k analýze a redesignu audiovizuálních sdělení a přehledně strukturuje možnosti a charakteristiky forem previzualizace audiovizuálních sdělení. Celkově tato publikace nabízí především metodicko-teoretický základ pro tvůrčí činnosti studenta prostřednictvím rozboru vybraných otázek praxe a hodnotících kritérií pro tvorbu storyboardů. Je zde také představena originální metodika experimentálního výzkumu, která využívá software pro pojmové mapování a tvorbu storyboardů pro analýzu a redesign audiovizuálních sdělení v mediální výchově.

  • Název v anglickém jazyce

    The use of audiovisual message in media education

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph "The use of audiovisual message in media education" is an overview study that analyzes both current development of audiovisual and film education, and especially methodical look at the structure and some approaches to the analysis and evaluation of film and audio-visual message in media education. In the last part of the publication is summarized the use of graphic organizers to analyse and redesign of audiovisual messages with clearly structured options and characteristics of previzualization forms of audio-visuals. Overall, this book offers a methodological and theoretical basis for creative activities of the student by means of analysing some practice questions and evaluation criteria of designing storyboards. There is also introducedan original methodology of experimental research focused on applying concept mapping and storyboarding software for analysis and redesign of audio-visual messages in media education.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0945" target="_blank" >GA406/09/0945: Použití hypermédií a programů pro pojmové mapování a tvorbu storyboardů k analýze a rekonstrukci audiovizuálního sdělení v mediální výchově</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-261-0090-4

  • Počet stran knihy

    73

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Kód UT WoS knihy