Využití audiovizuálního sdělení v mediální výchově
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F12%3A43924276" target="_blank" >RIV/49777513:23420/12:43924276 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití audiovizuálního sdělení v mediální výchově
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie "Využití audiovizuálního sdělení v mediální výchově" je přehledovou studií, která analyzuje jak současný vývoj filmové a audiovizuální výchovy, tak především metodický pohled na strukturu a vybrané přístupy k analýze a hodnocení filmu a audiovizuálního sdělení v mediální výchově. Poslední část publikace shrnuje použití grafických organizátorů k analýze a redesignu audiovizuálních sdělení a přehledně strukturuje možnosti a charakteristiky forem previzualizace audiovizuálních sdělení. Celkově tato publikace nabízí především metodicko-teoretický základ pro tvůrčí činnosti studenta prostřednictvím rozboru vybraných otázek praxe a hodnotících kritérií pro tvorbu storyboardů. Je zde také představena originální metodika experimentálního výzkumu, která využívá software pro pojmové mapování a tvorbu storyboardů pro analýzu a redesign audiovizuálních sdělení v mediální výchově.
Název v anglickém jazyce
The use of audiovisual message in media education
Popis výsledku anglicky
The monograph "The use of audiovisual message in media education" is an overview study that analyzes both current development of audiovisual and film education, and especially methodical look at the structure and some approaches to the analysis and evaluation of film and audio-visual message in media education. In the last part of the publication is summarized the use of graphic organizers to analyse and redesign of audiovisual messages with clearly structured options and characteristics of previzualization forms of audio-visuals. Overall, this book offers a methodological and theoretical basis for creative activities of the student by means of analysing some practice questions and evaluation criteria of designing storyboards. There is also introducedan original methodology of experimental research focused on applying concept mapping and storyboarding software for analysis and redesign of audio-visual messages in media education.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0945" target="_blank" >GA406/09/0945: Použití hypermédií a programů pro pojmové mapování a tvorbu storyboardů k analýze a rekonstrukci audiovizuálního sdělení v mediální výchově</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-261-0090-4
Počet stran knihy
73
Název nakladatele
Západočeská univerzita
Místo vydání
Plzeň
Kód UT WoS knihy
—