Neuroticism of Trainee Teachers as a Factor in Poor Academic Performance
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F10%3A43916930" target="_blank" >RIV/49777513:23420/10:43916930 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Neuroticism of Trainee Teachers as a Factor in Poor Academic Performance
Popis výsledku v původním jazyce
This article describes research carried out from 2007 to 2010 at the Faculty of Education of the University of West Bohemia. It aims to show a link between academic performance and the emotional state of students. The analysis also enables the construction of a character profile of a neurotic student.
Název v anglickém jazyce
Neuroticism of Trainee Teachers as a Factor in Poor Academic Performance
Popis výsledku anglicky
This article describes research carried out from 2007 to 2010 at the Faculty of Education of the University of West Bohemia. It aims to show a link between academic performance and the emotional state of students. The analysis also enables the construction of a character profile of a neurotic student.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia edukacyjne
ISSN
1233-6688
e-ISSN
—
Svazek periodika
Neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
11
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
169-176
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—