Proč při programování nemusí platit některá pravidla známá z hodin matematiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F11%3A43898478" target="_blank" >RIV/49777513:23420/11:43898478 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Proč při programování nemusí platit některá pravidla známá z hodin matematiky
Popis výsledku v původním jazyce
Při úvodních hodinách programování lze poměrně zajímavým způsobem ilustrovat a doplnit výklad reálných číslech z hodin matematiky. V programování bývá zvykem rozlišovat čísla na obor čísel "celých" a "reálných". V příspěvku jsou na řešených příkladech programů ukázány některé chyby, vznikající při programování základních matematických operací.
Název v anglickém jazyce
Why do not some rules from the mathematics lessons apply in programming
Popis výsledku anglicky
In the The introductory programming lessons can be quite an interesting way to illustrate and complete interpretation of the real numbers of mathematics lessons. Numbers in programming often divided on the field of integers and real numbers. In the paperare shown some of the bugs solved examples program. These arise in the programming of basic mathematical operations.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Matematika - fyzika - informatika
ISSN
1210-1761
e-ISSN
—
Svazek periodika
20
Číslo periodika v rámci svazku
7
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
428-437
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—