Analýza úspěšnosti studentů FPE ZČU v Plzni při řešení úloh z obecné chemie a chemických výpočtů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F11%3A43899311" target="_blank" >RIV/49777513:23420/11:43899311 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza úspěšnosti studentů FPE ZČU v Plzni při řešení úloh z obecné chemie a chemických výpočtů
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá analýzou úspěšnosti studentů bakalářského oboru Chemie se zaměřením na vzdělávání na FPE ZČU v Plzni v předmětech obecná chemie a chemické výpočty. Pozornost je věnována rozboru úloh při zápočtových a zkouškových testech zaměřených naproblematiku chemického názvosloví, řešení chemických rovnic a výpočtových úloh v chemii.
Název v anglickém jazyce
Analysis of study results in solution of general chemistry problems and chemical calculations at FPE UWB
Popis výsledku anglicky
This paper analyses the study results of chemistry teaching students in the subjects General Chemistry and Chemical Calculations at FPE UWB in Pilsen. The main attention is given to the analysis of credit tests and exams tasks focused on the chemical nomenclature, chemical equations and chemical calculations.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
CA - Anorganická chemie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Biologie, chemie, zeměpis
ISSN
1210-3349
e-ISSN
—
Svazek periodika
20
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
137-140
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—