Kvalitativní výzkum: projekty ve výuce informatiky na základní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F12%3A43914949" target="_blank" >RIV/49777513:23420/12:43914949 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kvalitativní výzkum: projekty ve výuce informatiky na základní škole
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je zaměřen na začlenění projektové metody a projektů do vzdělávací soustavy ČR. Úvodní, teoretická část článku se zabývá historickým pohledem na vznik projektové metody a definováním projektu. Praktická část seznamuje s projektem pro 2. stupeň ZŠve vzdělávací oblasti ICT. Závěr článku je věnován návrhu kvalitativnímu výzkumu.
Název v anglickém jazyce
Qualitative Research: Projects in Teaching ICT in Primary School
Popis výsledku anglicky
The article is focused on the integration of design methods and projects into the educational system in the Czech Republic. Theoretical part of the article deals with the historical view of the emergence of design methods and defining the project. The practical part introduces the project. End of the article is devoted to qualitative research.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazíne
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
116-122
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—