Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Projektové vyučování v předmětu informační a komunikační technologie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F12%3A43916453" target="_blank" >RIV/49777513:23420/12:43916453 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Projektové vyučování v předmětu informační a komunikační technologie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Začlenění prostředků informačních a komunikačních technologií do výuky nejen technických předmětů se v dnešní době stává naprostou přirozeností. Zejména také proto by tyto prostředky neměly být vyučujícími chápány jako motivační prvek budící zájem žáků odanou problematiku probíranou v jejich předmětu, nýbrž jako možný doplněk výuky. Potenciál k rozvoji zájmu o předmět však mohou nabízet také dlouhodobě známé a přesto nepoužívané vyučovací metody, mezi které se může řadit např. metoda řešení projektů. Projektovému vyučování a přípravě projektu před jeho realizací v předmětu Informační a komunikační technologie je věnována hlavní část tohoto příspěvku.

  • Název v anglickém jazyce

    Project-Based Learning in Subject of Information and Communication Technology

  • Popis výsledku anglicky

    Integration of Information and Communication Technologies in the teaching of not only technical subjects is today quite natural. Therefore, these funds should not be seen by teachers as a motivational element that gives the pupils' interest in the issuesbeing discussed in their subject, but as a possible educational supplement. Potential to develop interest in the subject may also offer long-known and yet unused teaching methods among which may include, for example, project-based method. The main partof this paper is devoted to the project-based learning and preparation for the pre-implementation phase of the project.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů