Společenství praxe jako prostředek zlepšování kvality výuky technických předmětů na středních školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00099945" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00099945 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/937" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/937</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8590-2017-14" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.P210-8590-2017-14</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Společenství praxe jako prostředek zlepšování kvality výuky technických předmětů na středních školách
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je věnován problematice společenství praxe v oblasti výuky technických předmětů na středních školách. Řešená problematika je předmětem zájmu projektu „Společenství praxe jako prostředek rozvoje klíčových kompetencí“, který je na Pedagogické fakultě MU řešen od 1. 1. 2017. V první části jsme se zaměřili na záměry projektu v oblasti technických předmětů. V další části je pozornost věnována výzkumu zaměřenému na zlepšování kvality výuky technických předmětů pomocí rozvíjejících hospitací a aplikace metod aktivizující výuky.
Název v anglickém jazyce
Community Practice as a tool for improving the quality of teaching technical subjects at secondary schools
Popis výsledku anglicky
The contribution is devoted to the issue of community practice in teaching technical subjects at secondary schools. The solved issue is of interest to the project "Community Practice as a Means of Development of Key Competencies", which is solved at MU Faculty of Education since January 1, 2017. In the first part we focused on the project objectives in the field of technical subjects. In the next part, attention is devoted to the research aimed at improving the quality of teaching of technical subjects through developing hospitals and the application of teaching activation methods.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
11. mezinárodní vědecká konference Didaktická konference 2017
ISBN
9788021085909
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
109-116
Název nakladatele
Masarykova univerzita Pedagogická fakulta Katedra fyziky, chemie a odborného vzdělávání Katedra matematiky
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—