Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Multikulturní výchova v současné škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F12%3A43917477" target="_blank" >RIV/49777513:23420/12:43917477 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Multikulturní výchova v současné škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Multikulturní výchova jako vzdělávací oblast vymezená v Rámcovém vzdělávacím programu je rozptýlena do ostatních vzdělávacích oblastí. Přestože nebývá vyučována jako samostatný předmět, jedná se o zásadní oblast výchovy, která primárně zahrnuje zachovávání lidských práv pro všechny skupiny lidí bez ohledu na národnost, rasu, věk. pohlaví či sociální postavení; sekundárně pak zachovávání lidských práv pro všechny skupiny lidí bez ohledu na fyzické, duševní či společenské znevýhodnění. Příspěvek vychází zprojektu podporovaného MŠMT ČR, který se zaměřuje na využití účelově volených textů pro potřeby zvýšení multikulturní tolerance.

  • Název v anglickém jazyce

    Multicultural Education at Contemporary School

  • Popis výsledku anglicky

    Multicultural education as an education area defined in the Framework Education Program is disseminated in other education areas. Even if it is not taught as a separate subject, it is a fundamental area of education that firstly comprises protecting human rights for all groups of people regardless of nationality, race, age, gender or social status; secondly protecting human rights for all groups of people regardless of physical, mental or social disadvantage. The paper results from the project supportedby the Czech Ministry of Education which focuses on using selected texts to increase multicultural tolerance.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Evropské pedagogické fórum 2012. Pedagogicko-psychologické aspekty výuky : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference

  • ISBN

    978-80-905243-2-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    563-569

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    3. 12. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku