Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Role arteterapeuta v psychodiagnostickém procesu spontánního výtvarného výrazu.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F12%3A43917966" target="_blank" >RIV/49777513:23420/12:43917966 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Role arteterapeuta v psychodiagnostickém procesu spontánního výtvarného výrazu.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text pojednává o procesu, jak se vytváří význam spontánního výtvarného výrazu v arteterapii. Navazuje na stať autorů Dytrtová, Slavík, Lukavský :Vidět, tvořit a vědět, aneb jak se dělá význam ve výtvarné výchově. O komunikačním zprostředkování vzdělávacího obsahu, uveřejněný ve Výtvarné výchově, 2009, 49. Daný princip je aplikován na psychodiagnostický proces v arteterapii a dále je rozvíjen v kontextu teorie znaků a poznatků z afektivních neurověd v oblasti rozhodovacích procesů.

  • Název v anglickém jazyce

    Art Therapis and His Role in Psychodiagnostic Spontaneous Artistic Expression

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with meaning-making process of spontaneous visual expression in Art-Therapy. It follows on article by Dytrtová, Slavík, Lukavský: To see, to create and to know, or how to make meaning in visual education. About communication transfer of curriculum, published in Výtvarná výchova, 2009, 49. Presented principle is applied to psychodiagnostic process in Art-Therapy and further it is developed in the context of semanthics and knowledges from affective neuroscience in field of decision-makingprocesses.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Výtvarná výchova

  • ISSN

    1210-3691

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    52

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    5-12

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus