Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Competence orientation in Czech and German art education. Interpretation of art education curriculum at the Czech and Bavarian grammar schools.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F13%3A43919912" target="_blank" >RIV/49777513:23420/13:43919912 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Kompetenzorientierung im tschechischen und deutschen Kunstunterricht. Die kunstpädagogische Interpretation der Curriculardokumente der tschechischen und bayerischen Gymnasien

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Die komparative Studie beschreibt die kunstpädagogische Ergebnisse im tschechischen und deutschen Kunstunterricht. Optionen einer Erreichung der erwarteten Ergebnisse der Lehrpläne werden im Rahmen einer Feldforschung getestet und auf der Grundlage des kreativen Schaffens der Studierenden veranschaulicht.

  • Název v anglickém jazyce

    Competence orientation in Czech and German art education. Interpretation of art education curriculum at the Czech and Bavarian grammar schools.

  • Popis výsledku anglicky

    The text is dedicated to the comparison of realized results of art education at Czech and Bavaria gymnasiums. The possibilities of realizing anticipated results of curricular documents are verified within the framework of field research and they are illustrated on the basis of authentic student's art works.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Visual learning : Positionen im internationalen Vergleich

  • ISBN

    978-3-89896-551-4

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    284-300

  • Počet stran knihy

    696

  • Název nakladatele

    ATHENA-Verlag

  • Místo vydání

    Oberhausen

  • Kód UT WoS kapitoly