Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Blended learning ve vzdělávání akademických pracovníků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F13%3A43927565" target="_blank" >RIV/49777513:23420/13:43927565 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Blended learning ve vzdělávání akademických pracovníků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jednou z významných z cest k excelenci ve vysokoškolské výuce je vzdělávání akademických pracovníků v oblasti vysokoškolské pedagogiky. Tato studie přináší shrnutí dílčích výzkumných šetření a praktických zkušeností získaných díky realizaci metodických kurzů pro akademické pracovníky, které se konají od roku 2004 na Západočeské univerzitě v Plzni a dalších vysokoškolských institucích v České republice. V příspěvku jsou popsány organizační modely vzdělávacích programů pro akademické pracovníky, které byly sestaveny dle zahraničních trendů a v praxi ověřeny. Modely využívají výhod kombinace prezenčního a on-line vzdělávání (blended learning). Po stránce obsahové se jedná o kurzy věnované metodice distančního a on-line vzdělávání a kurzy pro začínající vysokoškolské učitele věnované vysokoškolské pedagogice. V příspěvku je podrobněji popsán kurz Konstruktivismus v kostce.

  • Název v anglickém jazyce

    Blended Learning in Academic Staff Education

  • Popis výsledku anglicky

    Academic staff education is one of the important means of achieving excellence in university teaching in the field of higher education pedagogy. This study summarizes number of distinct surveys and experience acquired while implementing courses for academic staff running since 2004 at the University of West Bohemia in Pilsen and other institutions of higher education in the Czech Republic. Organisational models of the educational programmes for academic staff are described in the paper. They were designed following the international trends and validated in practice. The models use advantages of combination of face-to-face and on-line learning (the blended learning). As far as content is concerned, the courses are aimed at methothodology of distance learning and on-line learning as well as courses for new faculty members aimed at higher education. The Constructivism in a nut shell course is described in the paper in detail.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogica actualis IV : Excelencia - nový fenomén vo vysokoškolskom vzdelávaní?

  • ISBN

    978-80-8105-448-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    132-139

  • Název nakladatele

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    6. 12. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku