Kreativní uchopení diagnostických metod v technické výchově
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F16%3A43929069" target="_blank" >RIV/49777513:23420/16:43929069 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://tvv-journal.upol.cz/artkey/tvv-201601-0013_KREATIVNI_UCHOPENI_DIAGNOSTICKYCH_METOD_V_TECHNICKE_VYCHOVE.php" target="_blank" >http://tvv-journal.upol.cz/artkey/tvv-201601-0013_KREATIVNI_UCHOPENI_DIAGNOSTICKYCH_METOD_V_TECHNICKE_VYCHOVE.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.013" target="_blank" >10.5507/tvv.2016.013</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kreativní uchopení diagnostických metod v technické výchově
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o tvořivém přístupu k diagnostickým metodám v technické výchově. Poukazuje na různé podoby pedagogické kontroly, funkce hodnocení, zaměřuje se na způsoby hodnocení praktických činností v technické výchově. Konkretizuje některé negativní prvky v hodnocení výsledků pracovní činnosti žáků, uvádí podněty pro zlepšení hodnocení.
Název v anglickém jazyce
Creative approach to diagnostic methods in technology education
Popis výsledku anglicky
The article deals with a creative approach to diagnostic methods in technology education. It points out various kinds of pedagogical control, functions of assessment; it focuses on the ways how to assess practical activities in technology education. It specifies some of the negative elements in the assessment of pupils' performance and suggests how to improve the assessment.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
97-100
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—