Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kreativní uchopení diagnostických metod v technické výchově

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F16%3A43929069" target="_blank" >RIV/49777513:23420/16:43929069 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://tvv-journal.upol.cz/artkey/tvv-201601-0013_KREATIVNI_UCHOPENI_DIAGNOSTICKYCH_METOD_V_TECHNICKE_VYCHOVE.php" target="_blank" >http://tvv-journal.upol.cz/artkey/tvv-201601-0013_KREATIVNI_UCHOPENI_DIAGNOSTICKYCH_METOD_V_TECHNICKE_VYCHOVE.php</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.013" target="_blank" >10.5507/tvv.2016.013</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kreativní uchopení diagnostických metod v technické výchově

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek pojednává o tvořivém přístupu k diagnostickým metodám v technické výchově. Poukazuje na různé podoby pedagogické kontroly, funkce hodnocení, zaměřuje se na způsoby hodnocení praktických činností v technické výchově. Konkretizuje některé negativní prvky v hodnocení výsledků pracovní činnosti žáků, uvádí podněty pro zlepšení hodnocení.

  • Název v anglickém jazyce

    Creative approach to diagnostic methods in technology education

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with a creative approach to diagnostic methods in technology education. It points out various kinds of pedagogical control, functions of assessment; it focuses on the ways how to assess practical activities in technology education. It specifies some of the negative elements in the assessment of pupils' performance and suggests how to improve the assessment.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    97-100

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus