Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza vztahu mezi studiem na U3V a vnímáním smysluplnosti života

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F16%3A43929442" target="_blank" >RIV/49777513:23420/16:43929442 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza vztahu mezi studiem na U3V a vnímáním smysluplnosti života

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek popisuje výzkum realizovaný na FPE ZČU v Plzni, který se zaměřuje na sledování vztahu mezi studiem na Univerzitě třetího věku (U3V) a subjektivním vnímáním smysluplnosti života. Zabývá se otázkou, zda v oblasti chápání smyslu života existují rozdíly mezi seniory, kteří navštěvují U3V a seniory, a kteří se již v důchodovém věku systematicky a institucionálně nevzdělávají. Z metodologického hlediska se jedná o výzkum smíšený.

  • Název v anglickém jazyce

    Relationship Analysis Between Studying at U3A and Perception of Meaningfullness

  • Popis výsledku anglicky

    The article describes the research performed by a team of psychologist at the Faculty of Education in Pilsen. Which focuses on monitoring the relationship between studying at the University of the Third Age (U3A) and the subjective perception of the meaningfulness of life. It deals with the question of whether in understanding the meaning of life, there are differences between seniors who attend U3A and seniors, who are not systematically and institutionally educated. From a methodological point of view it is a mixed research.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Edukacja seniorów w różnych perspektywach, uwarunkowaniach oraz doświadczeniach = Edukace seniorů přístupy, podmínky, přínos = Edukácia seniorov prístupy, podmienky a prínos

  • ISBN

    978-83-941568-5-5

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    109-125

  • Počet stran knihy

    181

  • Název nakladatele

    Uniwersytet Pedagogiczny v Krakowie, Katedra pedagogiky społecznej i andragogiky

  • Místo vydání

    Kraków

  • Kód UT WoS kapitoly