Analýza vztahu mezi studiem na U3V a vnímáním smysluplnosti života
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F16%3A43929442" target="_blank" >RIV/49777513:23420/16:43929442 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza vztahu mezi studiem na U3V a vnímáním smysluplnosti života
Popis výsledku v původním jazyce
Článek popisuje výzkum realizovaný na FPE ZČU v Plzni, který se zaměřuje na sledování vztahu mezi studiem na Univerzitě třetího věku (U3V) a subjektivním vnímáním smysluplnosti života. Zabývá se otázkou, zda v oblasti chápání smyslu života existují rozdíly mezi seniory, kteří navštěvují U3V a seniory, a kteří se již v důchodovém věku systematicky a institucionálně nevzdělávají. Z metodologického hlediska se jedná o výzkum smíšený.
Název v anglickém jazyce
Relationship Analysis Between Studying at U3A and Perception of Meaningfullness
Popis výsledku anglicky
The article describes the research performed by a team of psychologist at the Faculty of Education in Pilsen. Which focuses on monitoring the relationship between studying at the University of the Third Age (U3A) and the subjective perception of the meaningfulness of life. It deals with the question of whether in understanding the meaning of life, there are differences between seniors who attend U3A and seniors, who are not systematically and institutionally educated. From a methodological point of view it is a mixed research.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Edukacja seniorów w różnych perspektywach, uwarunkowaniach oraz doświadczeniach = Edukace seniorů přístupy, podmínky, přínos = Edukácia seniorov prístupy, podmienky a prínos
ISBN
978-83-941568-5-5
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
109-125
Počet stran knihy
181
Název nakladatele
Uniwersytet Pedagogiczny v Krakowie, Katedra pedagogiky społecznej i andragogiky
Místo vydání
Kraków
Kód UT WoS kapitoly
—