Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Digital Factory and Virtual Reality: Teaching Virtual Reality Principles with Game Engines

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F16%3A43930217" target="_blank" >RIV/49777513:23420/16:43930217 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/49777513:23210/16:43930217

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.intechopen.com/books/virtual-learning/digital-factory-and-virtual-reality-teaching-virtual-reality-principles-with-game-engines" target="_blank" >http://www.intechopen.com/books/virtual-learning/digital-factory-and-virtual-reality-teaching-virtual-reality-principles-with-game-engines</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5772/65218" target="_blank" >10.5772/65218</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Digital Factory and Virtual Reality: Teaching Virtual Reality Principles with Game Engines

  • Popis výsledku v původním jazyce

    We present the use of unconventional methods to educate mechanical engineering students in the latest trends in IT and VR and our own tools for teaching how to create industry-themed VR environments which did not require complicated coding. We used Source Engine as the core and enhanced it with a library of textures, models and scripts we called DigiTov. Although Source Engine is a game engine, the master logic of VR development is the same as for professional SW products. In autumn 2015, a group of 10 students modified the DigiTov for Unity3D, forming a team made up of different roles.

  • Název v anglickém jazyce

    Digital Factory and Virtual Reality: Teaching Virtual Reality Principles with Game Engines

  • Popis výsledku anglicky

    We present the use of unconventional methods to educate mechanical engineering students in the latest trends in IT and VR and our own tools for teaching how to create industry-themed VR environments which did not require complicated coding. We used Source Engine as the core and enhanced it with a library of textures, models and scripts we called DigiTov. Although Source Engine is a game engine, the master logic of VR development is the same as for professional SW products. In autumn 2015, a group of 10 students modified the DigiTov for Unity3D, forming a team made up of different roles.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Virtual Learning

  • ISBN

    978-953-51-2824-3

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    155-174

  • Počet stran knihy

    174

  • Název nakladatele

    InTech

  • Místo vydání

    Rijeka

  • Kód UT WoS kapitoly