Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití robotické stavebnice ve výuce na ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F16%3A43930269" target="_blank" >RIV/49777513:23420/16:43930269 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://konference.osu.cz/icte/dokumenty/2016/sbornik-phd-ICTE2016.pdf" target="_blank" >https://konference.osu.cz/icte/dokumenty/2016/sbornik-phd-ICTE2016.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití robotické stavebnice ve výuce na ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Robotická stavebnice je jedním z moderních prostředků, který udává nové možnosti ve výuce technicky orientovaných předmětů. Využívá se pro rozvoj žáků v různých oblastech napříč všemi stupni vzdělávání. Příspěvek představuje nově vznikající výzkum, jehož cílem je vývoj nové metodiky výuky, která umožní začlenění robotické stavebnice do výuky na základní škole s přihlédnutím k požadavkům českého vzdělávání a požadavkům a zkušenostem samotných učitelů. Východiska budeme nalézat také v dostupných metodických materiálech na českém i zahraničním trhu.

  • Název v anglickém jazyce

    The Use of Robotic Kit in the Education at the Primary School

  • Popis výsledku anglicky

    Robotic kit is one of the most modern means which gives new possibilities in the education of technically oriented subjects. It is used for the development of students in different fields across all the levels of education. This article presents a new research which aim is the development of a new methodology which enables the integration of robotic kit to the education at the primary school according to the requirements of the Czech education as well as the requirements and experiences of teachers themselves. The starting points will be found also in available methodical materials in the Czech and foreign market.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů