Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Propedeutika pojmu funkce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F16%3A43931138" target="_blank" >RIV/49777513:23420/16:43931138 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Propedeutika pojmu funkce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    S funkcí se žáci setkávají důkladněji na 2. stupni základní školy. Propedeutiku tohoto pojmu však lze zařadit již v mateřské škole nebo na 1. stupni základní školy. V mateřské škole mohou děti pracovat se závislostmi, tedy pomocí manipulace, pohybu nebo grafického záznamu vytvářet a doplňovat řady. Na 1. stupni základní školy žáci doplňují řady nebo tabulky a prostřednictvím jednoduchých úloh z reálného života se seznamují s lineární funkcí.

  • Název v anglickém jazyce

    Propedeutics of the Term "Function"

  • Popis výsledku anglicky

    Pupils encounter functions thoroughly at secondary school. It is however possible to include the propedeutics of this term already at nursery or at primary school. At nursery, children can work with dependences, i.e. create and complete numbers rows by means of manipulation, movement or graphic records. At primary school, learners complete numbers rows or tables and familiarise with the linear function by solving simple tasks from real life.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Učitel matematiky

  • ISSN

    1210-9037

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    25

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    32-42

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus