Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

PROFESNÍ TRAJEKTORIE UČITELŮ MATEŘSKÝCH ŠKOL A UČITELŮ 1. STUPNĚ ZÁKLADNÍCH ŠKOL

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F19%3A63524069" target="_blank" >RIV/70883521:28150/19:63524069 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://digilib.k.utb.cz/bitstream/handle/10563/45873/Forum_mladych_vyzkumniku_VI_2019.pdf?sequence=1&isAllowed=y" target="_blank" >https://digilib.k.utb.cz/bitstream/handle/10563/45873/Forum_mladych_vyzkumniku_VI_2019.pdf?sequence=1&isAllowed=y</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.7441/fmv.VII.6" target="_blank" >10.7441/fmv.VII.6</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    PROFESNÍ TRAJEKTORIE UČITELŮ MATEŘSKÝCH ŠKOL A UČITELŮ 1. STUPNĚ ZÁKLADNÍCH ŠKOL

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V českém prostředí je relativně málo vědecky prozkoumán vývoj profesních trajektorií učitelů mateřských škol a učitelů prvního stupně základních škol. Cílem příspěvku je popsat vývoj profesní trajektorie učitele mateřské školy a učitele 1. stupně základní školy, dalším cílem je prezentovat jednotlivé evoluční fáze v profesních trajektoriích učitelů dvou stupňů škol. Příspěvek analyzuje fundamentální mezníky v profesních trajektoriích učitelů mateřských škol a učitelů prvního stupně základních škol.

  • Název v anglickém jazyce

    PROFESSIONAL TRAJECTORIES OF NURSERY SCHOOL TEACHERS AND PRIMARY SCHOOL TEACHERS

  • Popis výsledku anglicky

    In the Czech environment, the development of professional trajectories of nursery school teachers and primary school teachers is relatively little researched. The aim of the paper is to describe the development of the professional trajectory of a nursery school teacher and a primary school teacher. The paper analyzes fundamental milestones in the professional trajectories of nursery and primary school teachers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Fórum mladých výzkumníků VII.

  • ISBN

    978-80-7454-872-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    53-60

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    28. 11. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku