Metaphor in modern media text
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F16%3A43931387" target="_blank" >RIV/49777513:23420/16:43931387 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
ruština
Název v původním jazyce
Metafora v sovremennom mediatekste
Popis výsledku v původním jazyce
Povyšennaja metaforičnost'- charakternaja čerta sovremennogo mediateksta. V stat'je rassmatrivajutsja osnovnyje kognitivnyje modeli metafory, predstavlennyje v sovremennom mediatekste: strojitel'naja, vojennaja, medicinskaja, transportnaja, zoonimičeskaja, teatral'naja, kulinarnaja, prostranstvennaja.
Název v anglickém jazyce
Metaphor in modern media text
Popis výsledku anglicky
The absolute metaphoric character of the modern publicism is totally natural. Metaphoric thought is nothing else but the search for essence, the characteristics of the complex problem situation, an attempt to find solutions. The author analyzes different cognitive patterns of political metaphor: patterns of structure, medicine, transport, theatre, cinema, circus, space, etc. Cognitive patterns reflect the world, and the world reflects cognitive patterns.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mediaissledovanija 2016
ISBN
978-5-91556-286-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
24-28
Název nakladatele
IP Kolmogorov I.A.
Místo vydání
Barnaul
Místo konání akce
Barnaul
Datum konání akce
1. 7. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—