Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přírodovědné vzdělávání v primární škole Singapuru, inspirace pro českou školu?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F16%3A43951282" target="_blank" >RIV/49777513:23420/16:43951282 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přírodovědné vzdělávání v primární škole Singapuru, inspirace pro českou školu?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V odborném článku jsou analyzována témata předmětu „Science“ (Věda) v Singapuru, která jsou následně porovnávána s tématy ve vzdělávací oblasti „Člověk a jeho svět“ v České republice, konkrétně v předmětu prvouka, přírodověda a vlastivěda. Dále je příspěvek zaměřen na analýzu kurikula, tematických oblastí přírodovědného učiva, očekávaných výstupů a jejich metodickému rozpracování v základních pedagogických dokumentech v Singapuru a v České škole (okrajově se příspěvek zabývá také porovnáváním forem, metod a prostředků využívaných při osvojování přírodovědného učiva, prestiží učitele a klimatem základní školy.

  • Název v anglickém jazyce

    Science (Natural science) Education at Singapore's Primary School, Inspiration for Czech School?

  • Popis výsledku anglicky

    The article analyzes subjects of &quot;Science&quot; in Singapore, which are then compared with topics in the educational field &quot;Man and his world&quot; in the Czech Republic, namely in the subject of primuka, natural science and native science. The contribution is focused on the analysis of the curriculum, the thematic areas of natural sciences, the expected outputs and their methodological development in the basic pedagogical documents in Singapore and in the Czech school (in the margin the contribution also deals with the comparison of forms, methods and means used in the acquisition of natural sciences, the climate of elementary school.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Magister : reflexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu

  • ISSN

    1805-7152

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    32

  • Strana od-do

    31-62

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus