Přírodovědné vzdělávání v primární škole Singapuru, inspirace pro českou školu?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F16%3A43951282" target="_blank" >RIV/49777513:23420/16:43951282 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přírodovědné vzdělávání v primární škole Singapuru, inspirace pro českou školu?
Popis výsledku v původním jazyce
V odborném článku jsou analyzována témata předmětu „Science“ (Věda) v Singapuru, která jsou následně porovnávána s tématy ve vzdělávací oblasti „Člověk a jeho svět“ v České republice, konkrétně v předmětu prvouka, přírodověda a vlastivěda. Dále je příspěvek zaměřen na analýzu kurikula, tematických oblastí přírodovědného učiva, očekávaných výstupů a jejich metodickému rozpracování v základních pedagogických dokumentech v Singapuru a v České škole (okrajově se příspěvek zabývá také porovnáváním forem, metod a prostředků využívaných při osvojování přírodovědného učiva, prestiží učitele a klimatem základní školy.
Název v anglickém jazyce
Science (Natural science) Education at Singapore's Primary School, Inspiration for Czech School?
Popis výsledku anglicky
The article analyzes subjects of "Science" in Singapore, which are then compared with topics in the educational field "Man and his world" in the Czech Republic, namely in the subject of primuka, natural science and native science. The contribution is focused on the analysis of the curriculum, the thematic areas of natural sciences, the expected outputs and their methodological development in the basic pedagogical documents in Singapore and in the Czech school (in the margin the contribution also deals with the comparison of forms, methods and means used in the acquisition of natural sciences, the climate of elementary school.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Magister : reflexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu
ISSN
1805-7152
e-ISSN
—
Svazek periodika
Neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
32
Strana od-do
31-62
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—