Tvořivost a dovednost žáků 1. stupně ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F17%3A43949557" target="_blank" >RIV/49777513:23420/17:43949557 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.fpv.umb.sk/katedry/katedra-techniky-a-technologii/casopis-technika-a-vzdelavanie.html" target="_blank" >http://www.fpv.umb.sk/katedry/katedra-techniky-a-technologii/casopis-technika-a-vzdelavanie.html</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Tvořivost a dovednost žáků 1. stupně ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o testování úrovně neverbální tvořivosti a testování úrovně manuálních dovedností u žáků na 1. stupni základní školy. Jako testovací nástroje byly zvoleny Urbanův test figurálního myšlení a testovací baterie pro psychomotorické dovednosti dle Honzíkové.
Název v anglickém jazyce
T The Creativity and Skill of Pupils in Primary School
Popis výsledku anglicky
This article deals with testing the level of non-verbal creativity and testing the level of manual skills of primary school children. The Urban’s test of figural thinking and Honzikova’s test of psychomotoric skills were chosen as testing methods.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Technika a vzdelávanie
ISSN
1339-9888
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
43-46
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—