Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zalidněme školní dějepis. Několik důvodů pro systematické zařazení metod orální historie a ego-historie do didaktiky dějepisu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F17%3A43949743" target="_blank" >RIV/49777513:23420/17:43949743 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zalidněme školní dějepis. Několik důvodů pro systematické zařazení metod orální historie a ego-historie do didaktiky dějepisu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stať se zaměřuje na možnosti didaktického využití ego-historie a zejména na možnosti práce s oral history metodou ve školním dějepisu a společenských vědách. Autorka sleduje konkrétní klíčové kompetence dle RVP pro základní vzdělávání i RVP pro gymnázia a prostor, který se zde nabízí pro využití práce s pamětnickými vzpomínkami a pamětníkem samotným.

  • Název v anglickém jazyce

    Let's populate school history. Several reasons for the systematic inclusion of oral history and ego-history in history didactics

  • Popis výsledku anglicky

    The article focuses on the possibilities of didactic use of ego-history and especially on the possibilities of working with oral history in the school history and social sciences. The author follows specific key competences according to the RVP for basic education as well as the RVP for the grammar school and the space offered here for the use of memorial memories and the witness itself.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Civilia

  • ISSN

    1805-3963

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    4-14

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus