Jedno méně obvyklé užití programu GeoGebra
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F18%3A43951733" target="_blank" >RIV/49777513:23420/18:43951733 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://mfi.upol.cz/files/27/2704/mfi_2704_300_305.pdf" target="_blank" >http://mfi.upol.cz/files/27/2704/mfi_2704_300_305.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jedno méně obvyklé užití programu GeoGebra
Popis výsledku v původním jazyce
Program dynamické geometrie GeoGebra představuje ideální možnost využití kognitivních technologií v hodinách matematiky na základních a středních školách. V současné době bývá tento program zpravidla využíván při výuce rovinné geometrie, jeho možnosti však přesahují nad rámec matematiky a dnes již nalezneme na oficiálních stránkách programu rozsáhlou sbírku materiálů obsahující propracované modely od uživatelů aplikovatelné do dalších vyučovaných předmětu. Článek uvádí jedno méně tradiční využití programu GeoGebra při řešení komplexní problémové úlohy a badatelském přístupu k vyučování.
Název v anglickém jazyce
One less common use of computer program GeoGebra
Popis výsledku anglicky
The software of dynamic geometry GeoGebra is an ideal means of using cognitive technology in mathematics lessons at elementary and secondary schools. At present, this program is usually used in the teaching of plane geometry. But its possibilities go beyond mathematics and today we find an extensive collection of materials containing sophisticated models from users on the official pages of the software. These models are applicable in other subjects. This article introduces one less traditional use of software GeoGebra in solving the complex problem and research approach to teaching.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Matematika-fyzika-informatika
ISSN
1210-1761
e-ISSN
—
Svazek periodika
27
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
300-305
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—