Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Radio advertising: intertextuality without boarders

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F18%3A43952118" target="_blank" >RIV/49777513:23420/18:43952118 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    ruština

  • Název v původním jazyce

    Radioreklama: intertekstual´nost´ bez granic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Postrojenije &quot;tekst v tekste&quot; - charakternoje javlenije dlja sovremennoj radioreklamy. Stat´ja posvjaščena izučeniju mežtekstovych svjazej meždu dajuščim tekstom (tekstom-donorom) i beruščim (tekstom-recipientom). Vydeljajutsja dva tipa vzaimodejstvija: reljacionnyje sceplenija i korreljacionnyje otnošenija. V pervom slučaje proischodit &quot;besšovnoje&quot; sojedinenije segmentov v odnoj fraze, vo vtorom slučaje nabljudajutsja različnovo roda mežfrazovyje &quot;pereklički&quot;. Apelljacija k &quot;kul´turnoj pamjati&quot; slušatelja pozvoljajet aktualizirovat´ značimuju dlja kopirajterov informaciju kommerčeskovo charaktera. Predyduščij opyt stanovitsja &quot;točkoj rosta&quot; dlja novoj informaciji.

  • Název v anglickém jazyce

    Radio advertising: intertextuality without boarders

  • Popis výsledku anglicky

    The text within text structure is a common feature of modern radio advertising. The article is devoted to studying the intertextual connections between the giving text (donor text) and the receiving text (recipient text). Two types of interaction are identified: relational couplings and correlations. In the first case, a &apos;sutureless&apos; connection of segments in one phrase takes place, in the second case inter-phrasal &apos;exchanges&apos; of different kinds are observed. The appeal to the &apos;cultural memory&apos; of the listener allows to refresh the commercial information pertinent to the copyrighters. Previous experience becomes the &apos;point of growth&apos; for new information.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60203 - Linguistics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mediaissledovanija 2018

  • ISBN

    978-5-91556-444-1

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    24-31

  • Název nakladatele

    IP Kolmogorov

  • Místo vydání

    Barnaul

  • Místo konání akce

    Barnaul

  • Datum konání akce

    2. 7. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku