Radio advertising: intertextuality without boarders
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F18%3A43952118" target="_blank" >RIV/49777513:23420/18:43952118 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
ruština
Název v původním jazyce
Radioreklama: intertekstual´nost´ bez granic
Popis výsledku v původním jazyce
Postrojenije "tekst v tekste" - charakternoje javlenije dlja sovremennoj radioreklamy. Stat´ja posvjaščena izučeniju mežtekstovych svjazej meždu dajuščim tekstom (tekstom-donorom) i beruščim (tekstom-recipientom). Vydeljajutsja dva tipa vzaimodejstvija: reljacionnyje sceplenija i korreljacionnyje otnošenija. V pervom slučaje proischodit "besšovnoje" sojedinenije segmentov v odnoj fraze, vo vtorom slučaje nabljudajutsja različnovo roda mežfrazovyje "pereklički". Apelljacija k "kul´turnoj pamjati" slušatelja pozvoljajet aktualizirovat´ značimuju dlja kopirajterov informaciju kommerčeskovo charaktera. Predyduščij opyt stanovitsja "točkoj rosta" dlja novoj informaciji.
Název v anglickém jazyce
Radio advertising: intertextuality without boarders
Popis výsledku anglicky
The text within text structure is a common feature of modern radio advertising. The article is devoted to studying the intertextual connections between the giving text (donor text) and the receiving text (recipient text). Two types of interaction are identified: relational couplings and correlations. In the first case, a 'sutureless' connection of segments in one phrase takes place, in the second case inter-phrasal 'exchanges' of different kinds are observed. The appeal to the 'cultural memory' of the listener allows to refresh the commercial information pertinent to the copyrighters. Previous experience becomes the 'point of growth' for new information.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
60203 - Linguistics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mediaissledovanija 2018
ISBN
978-5-91556-444-1
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
24-31
Název nakladatele
IP Kolmogorov
Místo vydání
Barnaul
Místo konání akce
Barnaul
Datum konání akce
2. 7. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—