Obsah vzdělávání, výběr a uspořádání učiva
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F18%3A43952377" target="_blank" >RIV/49777513:23420/18:43952377 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Obsah vzdělávání, výběr a uspořádání učiva
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá vzdělávacím obsahem z hlediska jeho didaktické transformace ve výuce. Text vysvětluje transformaci obsahu mezi kulturou, resp. obory, učebním prostředím a žákovskou myslí. Text se dále věnuje transformaci obsahu v kontextu kurikula a opírá se přitom o Fauconnierův a Turnerův konstrukt konceptové integrace.
Název v anglickém jazyce
Content of education, selection and organization of curriculum
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with educational content in terms of its didactic transformation in teaching. The text explains the transformation of content between culture, resp. disciplines, the learning environment and the student's mind. The text further focuses on the transformation of content in the context of the curriculum and relies on Fauconnier and Turner's conceptual integration construct.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Pedagogická psychologie pro učitele : psychologie ve výchově a vzdělávání
ISBN
978-80-271-0586-1
Počet stran výsledku
58
Strana od-do
195-252
Počet stran knihy
528
Název nakladatele
Grada
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—