Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Židovská tematika v české literatuře - varianty a didaktické aspekty

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F18%3A43956720" target="_blank" >RIV/49777513:23420/18:43956720 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Židovská tematika v české literatuře - varianty a didaktické aspekty

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Práce se zabývá různými podobami židovské tematiky v české literatuře a jejich didaktickým využitím. Skrze pečlivé studium společné česko-židovské historie, školských dokumentů České republiky, přístupů k výuce literární výchovy a za pomoci analýzy primární i sekundární literatury zabývající se danou problematikou byl pojem židovská tematika specifikován a rozdělen do několika tematických podoblastí. Vybrané okruhy byly blíže charakterizovány, byli k nim zařazeni jak autoři, tak i konkrétní texty, a byly také navrženy výukové metody vhodné pro práci s nimi.

  • Název v anglickém jazyce

    Jewish themes at school - forms and didactic use

  • Popis výsledku anglicky

    The thesis deals with various forms of Jewish themes in Czech literature and their didactic use. Through careful study of common Czech-Jewish history, Czech educational documents, approaches to teaching literary education and the analysis of primary and secondary literature dealing with the issue, the notion of Jewish themes was specified and divided into several thematic sub-areas. The selected circuits were more closely characterized, both authors and specific texts were included, and teaching methods appropriate for working with them were also proposed.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Jazyk - literatura - komunikace

  • ISSN

    1805-689X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    7-23

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus