Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Advertising in social networks from the perspective of speech act theory

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F19%3A43957676" target="_blank" >RIV/49777513:23420/19:43957676 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Werbung in den sozialen Netzwerken aus der Perspektive de Sprechakttheorie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Der Text beschäftigt sich mit Werbestrategien in sozialen Netzwerken und knüpft an die Ergebnisse der Studie &quot;Konkrete pragmatische Strategien in wirtschaftlich orientierten Online-Texten&quot; von Voltrová (2018) an und untersucht Facebook- und Twitter- Werbekampagne von Kaufland. Die methodologische Basis bildet dabei die Sprechakttheorie, im Speziellen Searles Klassen der Sprechakte und van Dijks Kategorie der macro speech acts. Die Gesamtergebnisse werden mit weiteren Studien verglichen, die sich mit Werbesprache beschäftigen.

  • Název v anglickém jazyce

    Advertising in social networks from the perspective of speech act theory

  • Popis výsledku anglicky

    The text deals with advertising strategies in social networks and builds on the results of the study &quot;Konkrete pragmatische Strategien in wirtschaftlich orientierten Online-Texten&quot; by Voltrová (2018) The article examines Kaufland´s Facebook and Twiter advertising campaign. The methodological basis is the speech act theory, in particular Searle´s classes of speech acts and van Dijk´s category of macro speech acts. The overall results are compared with other studies dealing with advertising langueage.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60202 - Specific languages

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů